Szerkesztők összehasonlítása: WYSIWYG a Shoptet vs Pobo Page Builderben

25.04.2023
« Zpět na výpis článků

A WYSIWYG vs Pobo szerkesztők összehasonlítása

A mai cikkben bemutatjuk a címkék létrehozására szolgáló szerkesztők közötti különbségeket. Elsősorban a Shoptet alapszerkesztőjét (WYSIWYG) fogjuk összehasonlítani a Pobo Page Builder címkeszerkesztő eszközünkkel.

Szerkesztők összehasonlítása: WYSIWYG a Shoptet vs Pobo Page Builderben

1. A címkék megjelenésének beállítása kódolás nélkül

A címkék alap Shoptet szerkesztőprogramban történő létrehozásakor problémát jelenthet a címkék megjelenésének módosítása. A Shoptet-szerkesztő termékoldalának megjelenését csak HTML-kódon keresztül szerkesztheti. Ha tehát nem ért a kódoláshoz, és szeretne testreszabott termékoldali megjelenítést létrehozni (például lásd alább), akkor egy profi kódoló szolgáltatásaira lesz szüksége.

Szerkesztők összehasonlítása: WYSIWYG a Shoptet vs Pobo Page Builderben

A Pobo Page Builderben viszont könnyedén összeállíthatja saját termékoldalát a már formázott drag and drop widgetek segítségével, HTML-ismeretek nélkül.

2. A címkék reszponzív megjelenítése

Az oldal reszponzív megjelenítése nagyon fontos a webáruház látogatóinak könnyű tájékozódása és a SEO szempontjából. A Pobo-ban létrehozott leírásokkal biztos lehet benne, hogy azok minden eszközön - számítógépen, mobilon és táblagépen - helyesen jelennek meg. Ha a címkéket hagyományos szerkesztőprogramban saját maga hozza létre és szerkeszti, előfordulhat, hogy azok nem jelennek meg más eszközökön.

3. Címkék másolása több termékhez

A Pobo Page Builderben egy kész termékcímkét tetszőleges számú más termékre másolhat. Ez nagyban megkönnyíti a munkáját, és időt takarít meg, például ha több termék csak színben vagy méretben különbözik egymástól.

A Shoptet szerkesztő nem kínál ilyen funkciót, csak az egyes termékek másolására van lehetőség.

A Pobo megkönnyíti a munkát a Kedvenc widgetek funkciónak köszönhetően is, amely lehetővé teszi, hogy a teljes widgetet és annak tartalmát (szöveg, kép, videó...) elmentse a kedvencei közé, és bármely termék létrehozásához felhasználhassa.

4. Képek vágása a böngészőben

A Pobo-ban a termékképeket a felirat szerkesztésekor közvetlenül a szerkesztőben vághatja ki, ahogyan szükséges. A Shoptet szerkesztő esetében a képet le kell töltenie a számítógépére, ki kell vágnia, majd újra fel kell töltenie a termékhez.

5. Címkék tömeges létrehozása több termékhez

A Pobo Page Builderben a Megosztott címkék funkciót használhatja a termékek tömeges szerkesztéséhez. Ez lehetővé teszi, hogy egyszerre több termék címkéit szerkessze egy helyről, bármikor, akár 5000 termék esetén is. Így nem kell semmit sem felülírnia vagy másolnia minden egyes termékhez külön-külön. 

A klasszikus Shoptet szerkesztőben nem talál ilyen funkciót. Ha egyszerre több terméken szeretne változtatásokat végezni, akkor a termékeket egy másik programba (pl. Excel) kell exportálnia, majd vissza kell importálnia a Shoptetbe.

6. Mesterséges intelligencia a szöveggeneráláshoz

Ha nincs elég tartalma a termékéhez, és nincs ideje szövegeket írni, akkor a Pobo mesterséges intelligencia segítségével generálhat szöveget. A program egy összefüggő szöveg több variációját hozza létre egy minimális termékinformációból, amellyel aztán dolgozhat.

7. Fotótár több mint 5 millió fotóval        

A minőségi fotók fontosak egy termékoldalon. Több mint 5 millió képből álló fotótárhoz férhet hozzá, amelyet egyszerűen letölthet és bármikor felhasználhat, amikor közvetlenül a Pobo szerkesztőben szerkeszt egy címlapot.

8. Multilang és automatikus fordítások

A Pobo Page Builderben a termékek és kategóriák tartalmát több nyelven is létrehozhatja a kiváló minőségű automatikus fordítások segítségével DeepL. Egyetlen kattintással lefordíthat egy leírást angol, német, lengyel, szlovák vagy magyar nyelvre. 

A Shoptet szerkesztő önmagában nem kínálja ezt a funkciót, ha több nyelven szeretne címkéket létrehozni, akkor le kell töltenie a fizetős "Idegen nyelvek" kiegészítőt.

9. E-shop analitika

A Shoptet szerkesztőben részletes statisztikák állnak rendelkezésre a forgalomról és a megrendelésekről. Hasonlóképpen a Pobo Page Builderben is talál egy analitikai funkciót, amely a leírások teljesítményének mérésére és értékelésére szolgál. Megtudhatja például, hogy a webáruháza látogatói mennyi időt töltenek a termékoldalakon, vagy hogy a Pobóban létrehozott leírások konverziós aránya és forgalma hogyan viszonyul az eredeti leírásokhoz.

10. A webáruházak összekapcsolása

Azok számára, akik több webáruházat kezelnek, a Pobo Page Builder egy kattintással átkapcsolási funkciót kínál a webáruházak között. Közvetlenül a szerkesztőben, a címkék szerkesztésekor bármikor átkapcsolhat egy másik webáruházra anélkül, hogy ki- és bejelentkezne, mint a Shoptet szerkesztő esetében. Az elkövetkező hónapokban egy másik funkcióval is bővülni fog, hogy megkönnyítsük a több (például többnyelvű) webáruházak tulajdonosainak dolgát - a leírások egyszerű másolása az egyes webáruházak között.