Üdvözöljük a blogunkon :-)

Tippek és trükkök a szép termékleírásokhoz, újdonságok a Pobo Page Builder, A/B tesztelésekről.

15.08.2023

Copywriting tudománya: 5 pszichológiai technika a konverzió növeléséhez

A copywriting egy olyan írás művészete, amely képes befolyásolni a fogyasztók döntéseit és viselkedését. Ahhoz, hogy a copywriting valóban hatékony legyen, pszichológiai ismeretekre és az emberek viselkedésének megértésére van szükség. Ebben a cikkben néhány olyan pszichológiai technikát vesszük sorra, amelyeket a copywriting során lehet alkalmazni, és amelyek jelentős hatással lehetnek a fogyasztói viselkedésre.

15.08.2023

Módosítások és fejlesztések a Pobo Oldalszerkesztőben!

Nézze meg, milyen új frissítések érhetők el a Pobo Oldalszerkesztőben, és hogyan hasznosíthatja őket a legjobban!

15.08.2023

Hozzon létre címkéket mesterséges intelligencia segítségével!

Üdvözöljük az új címkék korszakában! Nagy örömmel jelentjük be, hogy forradalmi újításként hozzáadtunk a Pobo Oldalszerkesztőhöz. Mostantól termékcímkéket hozhat létre mesterséges intelligencia segítségével. Csak írjon egy rövid leírást arról, amit szeretne, és a mesterséges intelligencia elvégzi a többit. Pillanatok alatt létrehoz egy leírást és widgeteket a termékhez. Csak nyomja meg a gombot és várjon.

13.06.2023

Pobo útban az nemzetközi e-kereskedelem világában!

Nagyon örülünk, hogy bemutathatjuk platformunkat a világnak. A Pobo Page Builder részt vett három jelentős e-kereskedelmi eseményen: a Reshoperen, a Shoptet Partner Találkozón Bratislavában és a Magyar Elektronikus Kereskedelem Napján. Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk platformunkat a világnak.

25.04.2023

A leggyakoribb hibák a termékleírások megírásakor: te is elköveted őket?

A jó termékleírások jelentősen növelhetik eladásait. Ne becsülje alá őket, és kerülje el ezeket a gyakori hibákat.

25.04.2023

A WYSIWYG vs Pobo szerkesztők összehasonlítása

A mai cikkben bemutatjuk a címkék létrehozására szolgáló szerkesztők közötti különbségeket. Elsősorban a Shoptet alapszerkesztőjét (WYSIWYG) fogjuk összehasonlítani a Pobo Page Builder címkeszerkesztő eszközünkkel.

25.04.2023

Hogyan készítsünk eladható termékleírásokat

Tudta, hogy a termékoldalak a legfontosabbak közé tartoznak egy e-kereskedelmi oldalon? Ha eddig nem fordított rájuk figyelmet, próbálja ki ezeket a tippeket, hogyan készítsen funkcionális leírásokat, amelyek segítenek az eladások növelésében.

25.11.2022

A magyar Shoptet számára elindítjuk a Pobo Page Buildert

A Pobo egy szerkesztő, ahol könnyen összeállíthatod a termék tartalmát egyszerűen húzva és eldobva az egyes widgeteket.

Az egyes widgeteket egyszerűen húzva és eldobva állíthatod össze.